Tjeeeeeeeeeeeeeeena bloggen

jag har då jobbat 7 dagar i rad, därav dålig uppdatering av bloggen. Har liksom inte hänt så mycket intressant som ni kanske kan förstå :P Nu är jag iallafall ledig i 4 dagar, vääääldigt välbehövligt måste jag säga! Inte för att jag har så mycket planer, men ÄNDÅ! Idag har det blivit lide jobb(okej mycket) och sedan hem och käka japansk kyckling och lösgodis framför Grey's anatomy som jag numera älskar! Har sett hela säsong 2 nu på dessa dagar, mjau, me likey.

Har bytt bort mitt pass den 29 aug och skrivit upp att jag inte kan jobba mellan 1-13 sep idag. Någon som kan gissa sig till vad jag ska hitta på då ;) haha. inte så svårt kanske. Dock vill jag ha med mig MAGYAR! oooooh du&jag magyar. dock verkar det vara en omöjlig dröm jag har, men kanske kan kidnappa henne =P de hade fan vart ngt asså....


jag är riktigt sugen på att shoppa. Det blir ju inte bättre av att magyar skicka massa fina skor och klänningar(även några fula haha, läs hennes blogg krisztinatofalvi.blogg.se)  dock så är man ju PANK.. kommer få ganska bra lön nu i aug o även sep iaf, då jag jobbat ganska mycket. så blir nog lide cash över efter Alanya = shoppa!

Blir nog sista gången på lääääänge som jag åker ner nu, iallafall på denna sommaren. Det är ju tänkt att Selim ska få sitt uppehållstillstånd menar jag, alla papper och sånt är ju inskickat sen ca 1 vecka tillbaka så nu är det bara till att vänta. Kan ta allt från 1-3 månader för att få svar (allra senast 30 dec, men sån otur tror jag inte att vi har!) får hålla tummarna helt enkelt...


Nu ska jag försöka sova, inte det allra lättaste då jag jobbat rätt mkt natt förra veckan.. har inte riktigt ställt mig tillbaka till normalläge ännu!


MAGYAR GODNATTSAGA
det  var en gång en magyar som hette krisztina. hon gillar skor och ska blondera sitt hår denna veckan. (ELLER INTE)öööööööööööhhhhhhhhhhhhhhiiiiiii och klippa lugg som en äkta russian (inte mitt citat haha)...
hon är iaf min bästizzzzzzzzzzzzzzz som jag saknar mycket men som jag ska få träffa snart mihihi (excited) gooonattii på dig magyiis!

ta mig seriöst, älskar er ALLA

okej, dags att mova vidare till min bed. Ursäkta mitt flum. Skyller på light utbrändhet ;) NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0