Söndag= slappedag

Idag har jag blivit väckt av 2 bestar; mamma brukar släppa in Moses&Malte i mitt rum på morgonen när hon vill att jag ska vakna. De har ju dragkamp om mitt täcke, och de stampar på mig med sina tassar så ingen sovro fick man. Sedan blev det städning av båda rummen, dammsugning & moppning. Så nu skiner det, och inga mer vita hudhår överallt. Tar väl ca 2 dagar innan det blir lika stökigt igen, men ändå ;) Sedan på eftermiddag fick vi besök; farfar, mina kusiner Adam och Alexander samt min faster Tina. Vi fikade & så eftersom att Sosso fyllt år. Blev rosa prinsesstårta, citronmuffins och kanelgifflar så nu är jag proppmätt. Klarar mig nog hela kvällen nu, haha.. Annars då? Händer inte så mycket.. Börja sakta men säkert bli lite uttråkad. Har surfat runt på Internet och läst mina bloggar både 1 och 7 gånger, så vad gör man nu liksom!? Gah...




finns en liten tårtbit kvar, undra om jag orkar käka den ikväll...?

Finns ju inte överdrivet mycket att hitta på i Hylte och magyar är fortfarande i Halmstad.. Ska väl fortsätta & göra INGENTING nu.. miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihi..


/ Helena - 6 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0