Sömnproblem

Har börjat vända lite på dygnet.. Har svårt att sova på kvällen/natten så det slutar med att jag inte somnar förren 3 halv 4 tiden på natten. I och för sig så blir man uppdragen ur sängen vid 11 tiden ändå.. Det borde ju göra att jag blir trött på kvällen, men inte... Fan, vad irriterande detta är. Känns inte som jag sover djupt heller, och drömmer en massa konstiga & framförallt verkliga drömmar. För ett par dagar sen drömde jag att jag störtade med ett flygplan, gissa om jag var glad när jag vaknade på morgonen....  Nog om det, det är bara så fruktansvärt tråkigt att vara vaken när ingen annan är det...

Nåväl. Idag har jag inte gjort så mycket... komiskt, när jag jobbar så längtar jag efter att vara ledig & när jag väl är det blir jag uttråkad... GAH! att man aldrig är nöjd med något ;)

Vi har iallafall kollat på x antal avsnitt av Grey's anatomy ikväll =) Myyys. Jag som inte brukar ha tålamod till det har verkligen fastnat.. Längtar tills de börjar i höst igen.

OCH PÅ TAL OM HÖST;  Det är ändå rätt mysigt med hösten (lär säkert ångra att jag skrivit detta om ett par månader när det är svinkallt och regn och rusk).. Och sen så kommer denna hösten vara extra speciell då Selim flyttar hit :) han kommer fan frysa ihjäl här, haha.. har fortfarande inte riktigt smällt att han kommer hit, och att vi fick beslutet så fort! Speciellt när man ha hört om att vissa väntat flera månader (även om de är gifta!).. Snacka om tur!!

Hoppas jag får ledigt nu så jag kan åka. Min plan är ju att åka ner 2 veckor, få Selim att sluta jobba när jag är där och sen åka hem i mitten av september tillsammans =) not bad eller hur?!  vi får se hur det blir, har ju inte SÅ jättemycket som kan stoppa oss nu menar jag...



Antar att jag ska försöka sova nu, gahhh, jobbigt =/


Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0