Min söndag.. Alla andras fredag..

Helluuu.

gårdagen spenderades med magyar, vi gick först en lååååång promenad igenom hela Hylte. Sen gick vi hem till henne och satte oss på vår favorite place (altanen) och avverkade lite mera snack där =) När det började bli kallt (när Magyar började bli hungrig ;) gick vi in och käkade nybakat bröd med tysk (turk) ost och kollade på ett vänneravsnitt. Sen spelade vi in lite privata filmer (OKEJ, det där lät lite fel) och flabbade åt det.. Vi är verkligen musikaliska om man säger så.. mihi! PÖSS på diig magyis.

Skulle egentligen åka in till Halmstad idag med bilen, men pappa skulle åka in imorgon och Sosso skulle visst inte på kräftskiva (eller vad det nu var hon skulle göra....) så blir att åka in vid 10 imorgon bitti istället.. Jobbigt. Dessa lediga dagarna har jag verkligen SOVIT ut.. Fiifan, det är gosigt...

Imorgon börjar jag jobba igen, känns konstigt i och med att det är helg & alla andra är lediga.. Men, men inga mördarlånga pass direkt, så känns inte så farligt!

Jag har bokat en enkelväg ner till Turkiet nu.. (29 augusti) känns liiite dumt gjort av mig då jag inte ens vet om jag får ledigt ännu.. men den var billig & det fanns bara en plats kvar, så kände på mig att jag skulle ångra mig om jag inte bokade den.. Så håll en eller 18 tummar åt mig. Bokade även transfer till Alanya samt tågbiljett till köpenhamn, så allt är fixat (på ditvägen iaf......) 

ska boka hembiljetten sen när jag fått lön den 25.. Blir nog 10 september eftersom att det var billigast då.. Och då följer Selim också med :)

NU ska jag storstäda, för det blev aldrig sist jag skrev det i bloggen... Dessutom har jag (tyvärr) inget vettigare för mig!


Peace out.




Jag i Ankara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0