Måndag

Yes, då var det måndag igen. Dagarna flyger förbi, men jag klagar inte.. Bara närmare till Alanya nu (5 dagar kvar). Idag hade jag tänkt rensa i mina lådor & garderoben. Städade igår så its looking good on the outside, så ska fixa resten idag.. Måste ju göra lite plats till Selims saker när han kommer hit.. Imorgon kväll åker jag till Halmstad igen, så jag måste börja packa idag eftersom jag inte kommer åka tillbaka till Hylte mer innan jag åker. Jag har blivit ganska bortskämd; innan var det superoligt att packa inför semester men nu är det bara jobbigt, haha. Skärpniiiiiing.

Iallafall så här ser min vecka ut

måndag: packa & städa
tisdag: tandläkaren 11.10 och LÖNING!
onsdag: jobba 8-17
torsdag: jobba 11-20
fredag: jobba 01-04
lördag: ALANYA


Selim ska åka till Ankara antingen ikväll eller imorgonkväll och få sitt UT i passet. Och nu är han ledig, eftersom de hittat en ny receptionist som ska ersätta honom. Så nu får han vila ut sig innan jag kommer, för då blir dagarna späckade! Skrev en lista med saker att göra på daytime samt nighttime! Ohhh, vad jag längtar nu... känner på mig att dessa sista dagarna kommer gå segt pga av jobb och att jag längar.. det är alltid så :P

nu ska jag gå ner till källarare & hämta upp min söta lila resväska så att jag kan  börja med packningen.

/ Helena - dålig idé att åka till gekås imorgon eller!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0