Ledig

Igår gick jag hem till Ina. Jag lyckades tajma in mig själv direkt, haha, jag ringde när hon och Ramona bakade paj, så då var det bara till att rulla över! Blev god paj som de bakat, cola och x antal cigg ute på Inas altan. Det var mysigt! Sedan gick jag hem och kollade på massa grey's anatomy avsnitt (mamma och jag köpte säsong 3 igår). Vilken tv-serie nörd jag har blivit på sistone...

IDAG då, vaknar utvilad och njuter av att jag är ledig =) tänkte ta & köra en storstädning av mitt rum, resväskan från turkiet är inte uppackad ÄNNU, plus att det ser ut som tredje världskriget härinne.Som vanligt med andra ord...

So i better get moving my ass....

/ Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0