I'm ready.. So take it ;)

Jaha, jag har varit iväg och jobbat. Var ute i lobbyn idag. Det är fan ett evighetsjobb. När allt är fixat och fint därnere så går man upp till överlobbyn, och då ser DÄR förjävligt ut. Så fixar man allt fint där och går ner igen.. då ser det ut som fan IGEN i nederlobbyn, så man får springa som en liten idiot haha. Jaja, det var inte lika stressigt idag så det är ju ganska bra.. anyway, nog jobbsnack! Nu är jag ledig 3 dagar och jobbar alltså inte förrens helgen igen. Gottans!

Ikväll har det varit slappning till max. Som vanligt med andra ord. Jag och mamma har varit ute med hundarna x 2 och så har vi handlat kinamat (sushi för mamma) och köpt gott lösgodis från "hemmakväll".

Sosso sitter framför datorn, mamma sover i soffan och jag pratar med Selim på msn. Annars inget nytt på fronten.

Åker hem till Hylte på onsdag, då ska jag och Magyar scrappa :)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0