Hemma!

Hemkommen från Magyar! Blev ett par timmar ute i solen på hennes baksida! Sedan kollade vi på lite paradise hotel avsnitt på hennes dator innan jag gick hem. Kommer vara själv hemma inatt, eftersom mamma jobbar och de andra är i stugan. Tänkte göra en riktigt storstädning av båda mina rum (alla lådor &garderober också) för att jag kommer inte vara hemma så mycket nu i Hylte och sen åker jag ju till Alanya nästa lördag. Skönt att allt är payat &klart, nu är det bara 5 varav 2 lååååånga jobbpass kvar. Iallafall. gör en liten to do list här på bloggen;

- Storstäda rummen
- Tvätta mina jobbkläder
- Packa ner grejjer tills imorgon (åker till Halmstad, blir jobb i helgen)

hmm, det var nog allt tror jag?!

Kan dock inte sätta igång med något ännu, då mamma vilar i rummet intill. Är sugen på en sallad, hade vart gott med kycklingsallad med majs och fetaost. Dock vet jag inte om jag "orkar" pallra mig neråt. Får se om jag kan fixa till något med det vi har hemma. Yeapp, blir nog så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0