Fredag

tjululuuuuuuu... :)

Jag, mamma och Ina åkte in tillsammans till Halmstad vid halv 2 tiden! Så mamma släppte av oss i stan. Skulle egentligen fikat på espresso house, men de var så lång kö så vi skippade det. Blev istället varsin toast och kladdkaka på vattenportens uteservering. Det var GOTT, då jag var vrålhungrig. Sedan åkte jag och Ina till stugan och kollade på tv & slappade lite. Nu har Ina åkt vidare till sin pojkvän, och jag tänkte gå ut i köket och käka kvällsmat. Blir sushi ikväll! Om 3 timmar blir det lite nattjobb på donken. Känns inte SÅ farligt, ibland kan man faktiskt ha rätt kul åt de fulla människorna (faktiskt inte SÅ många som är otrevliga!) Så de timmarna går fort, brukar göra det på natten då det är så mycket folk hela tiden.

Lär nog inte höras förrän imorgon ikväll då jag även jobbar 10-16. Ska bli intressant och se hur man mår efter 5 timmars sömn :P ser inte framemot det. Men, men, det måste göras.


SO long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0