bla bla bla..

Hemma igen, sitter och kollar på top model. Efter det så kommer the hills. Jag vet, jag är lite tvnörd. Trots att det är fint väder sitter jag inne och häckar! Kanske därför jag längtar till hösten för då kan man sitta inne hela dagarna och titta på tv/film utan att någon klagar, haha. Det är ju ändå så regnigt & kallt menar jag. Iallafall, har bokat hemresan & tåget hem nu, ska gå och betala in det på torsdag eller fredag. Får inte lön förrens 25 så får låna av pappa så länge.. Har 239 kr på mitt konto, tänkte surfa runt nu på nelly och asos och se om de har någon fin (rea)klänning som jag kan beställa hem och ha på min födelsedag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0