Alternativ 3






det blir nog denna istället. Saknade ett par kronor på kortet, så får bli en beställning imorgon istället. Jaja, nog om MITT TJAT om alla dessa klänningar.

Ska nog gå och lägga mig nu, Selim dyker nog inte upp ikväll verkar det som. Jag är snäll som låter han vara ute med sin andra halva Idris så det gör inte så mycket.. han flyttar ju ändå hit snart så då kommer jag säkert önska att vara ensam ibland.. naw, dum jag är, hehe. (A)  så bäst att låta glinen leka, jag vet hur mycket de kommer sakna varandra.

imorgon ska jag iallafall träffa min andra halva och det ska bli joooolig! =) vi ska som sagt scrappa. Ina har ju jobbat i en scrapbutik innan, så hon har pappren o lite sånt där, och jag har en massa foton från denna sommaren som är framkallade och redo att sättas in i mitt album! Så det ska vi pyssla med imorgon. Ska vara i Hylte tills fredag eftermiddag. Ska bli gushi ändå. jaja, nu får jag slita mig från min blogg, har märkt att jag blivit på tok för "kär" i den = publicerar typ 3 inlägg om dagen, vilket är ganska olikt mig. För mycket fritid?! aaaaah. haha.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0