Hemma

Nu är jag hemkommen från Alanya.. Bussen gick klockan 2.15 från hotell vega star igår kväll (eller idag rättare sagt). Var framme vid flyplatsen runt 5 på morgonen, checkade in och sedan satt jag och väntade på mitt flyg i två timmar.. drygt! Tur att jag hade min ipod, upptäckte t o m en "ny" låt "look in to my eyes". Så den spelades flitigt! Flygresan hem gick ganska smidigt, slocknade av lite då och då! Mamma kom och hämtade mig i köpenhamn, stannade även och käkade lunch på väla också. Annars har jag spenderat some time med la familia och mina två dogs, käkat pizza och godis och sen tittat på TV :D det har jag saknat! Träffade även ina en liten sväng, tog en runda med skabbet! (min bil, alltså inte magyar :D) Imorgon ska jag iallafall sova LÄNGE sen vet man aldrig vad som händer. Dags att försöka hitta ett jobb, ja tack!

Selim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0