Tattarunge

Ja, jag befinner mig i Alanya. Och vad har jag gjort idag? Tvättat, städat och passat baby köpek som numera har fått ett namn; Tyson! Imorgon börjar mitt "nya" liv, det vill säga UTNYTTJA dagarna lite bättre samt TJÄNA pengar! Ja, jag ska alltså vara lite "seriös" med mitt jobb och jobba med Alex imorgon på beachpartyt. Och har jag inte tjänat MINST 500-1000 kr imorgon ska jag fan ta och skrubba hela lägenheterna med mina bara händer. Eller något. Dessutom så tänkte jag vara en god dotter och barnbarn och skicka vykort imorgon! Har ju varit här 3 veckor.. Måste dessutom steka till mig lite, jag var i och för sig på stranden igår, men blev som vanligt mest ganska bränd (röd). Nu sitter jag här, checkar lite bloggar, kränger turkchips och turkfanta(den smakar mycket bättre här, konstigt nog!).  Är ensam i lägenheten nu, Selim jobbar till 12 inatt och Marthe och Idris är nog på Havana Beach club (tror jag). Hoppas på att Selim är ledig imorgon, för jag vill åka till ulas beach(tror den hette så). När jag och Marthe var på båtturen så berättade guiden att det var den bästa stranden i Alanya! Åhh.. i wanna go there and steak myself and be brownie! Måste checka upp lite ställen som man kan besöka här, har ju hunnit med kale (borgen) med ett norskt tjejgäng (jag och Marthe var guider haha, visste ju knappt när borgen uppfördes!), båttur och beachparty, vi missade ju Dimcay så det blir la att man tar det någon dag snart!  Hmm, vad har mer hänt? Ja, turkarna är ju som vanligt ganska otroliga.

- Can i touch your... animal? / Turk 1 när jag gick och bar på baby köpek

Hoppas att allt är bra hemma i Sverige, vet att vädret inte är det bästa, men igår regnade det faktiskt lite i Alanya  =D(happy face ;) haha, guuud, det är sånt här ina kan DÖDA MAJ FÖR (A)  Ska kolla upp om castle lägenhet har aircondition annars kommer jag dööö. Jag vaknar verkligen upp som en dränkt katt varenda morgon. (sexigt)

/ Helena

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

haha okej, jag ska inte döda dig, ingen vill vakna som en blöt katt haha.

Så du ska jobba med Alex nu.. Du måste uppdatera mig om den kombinationen. hihi:D:D

2008-06-29 @ 18:39:25
Postat av: Bib35

Ohhh! Jag trodde du hade skickat vykort!

2008-06-29 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0