Hey lady!

Ja, det är vad vissa turkar insisterar att kalla mig trots min blotta ålder på 18 år! Idag har jag och Marthe varit ute och käkat kinamat till lunch. GOTT, men dyrt. Men idag är det min (eller vår) rich day, dels för att jag fick mitt studiebidrag och Selim fick sin dricks. Yahoo. Kom precis från Villa Sunflower, Selim är in front office manager (bla bla, what they call it) så we were walking around och drack fanta och cola! Ska snart fixa mig i ordning lite, ska till bossens restaurant vid halv 7. Han har fixat en telefon med turkiskt nummer till oss och sen så ska jag få min lön. Sen blir det beachparty och sen GIRLS NIGHT OUT! Det ser jag framemot. Nu ska jag fortsätta att prata med min kära mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0