baby köpek

idag har jag sovit läääääänge. Blev väckt halv två av Selim, han hade köpt någn slags adanakebabrulle! Det var godsi! Annars har jag inte varit så jätteaktiv idag, har suttit framför datorn(internet yes!) och sedan har jag och marthe gått runt i hamnen och käkat brownies och glass och druckit fanta! Idris har köpt en rottweilervalp idag, så söt lilla baby köpek! 8 veckor gammal.. Dock är det synd om den då de har cuttat svansen (de gör tydligen så i turkiet!) Sitter och väntar på att turken ska komma hem, vill gå ut och käka en fet spagetti carbonara och promenera i hamnen... Imorgon ska jag jobba mellan 19.00-23.00 på beachpartyt.. ja, det var allt för idag! Jo, juste det... har ju resdagboken med.. resdagboken.se Heter helenaaj där.. check it out!

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

jian. jag dör. Du ska jobba på beachparty! Omg, i want it too. Du måste berätta allt sen om vad du gör och shit. Jag vill feel it to. haha

Vad mys med hundvalp. Bor han med er i lägenheten? vad heter knubbet frästen? :D:D

2008-06-26 @ 22:20:41
Postat av: fiie

haha hur mycket kebab har det blivit än? xD Hoppas allt är väl vännen, läser med spänning vad du har för dig juuu! Puss =)

2008-06-28 @ 12:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0