ALANYA

Jag vet att jag ar lite seg på facebook men den vill helt enkelt inte ge med sig! Så dærfør får de bli lite uppdatering på bloggen istællet! Just nu ær jag ensam hemma.. turkarna jobbar och marthe har lektioner i norska før typ 5 turkar! Så då passar jag på att sitta hær och glo (tråkig jag e haha) Men snart kommer selim hem så då får ja væl lite underhållning..  Igår så jobbade vi.. eller jobbade och jobbade, det blev la inte så mycket jobb.. Selim och Idris var lediga så vi drog med de till beachpartyt! Selim den iddin førsøkte sælja båtturbiljetter till några tjejer och de ville med om han skulle åka med.. (båtturen ær mellan 10-16) och vet ni vad den IDDIN svarar nær de frågar vad han jobbar med.. "Im receptionist from 9 in the morning to 1.. GAHH HUR LYCKAD KAN MAN VA? haha xD då var de inte så intresserade  længre.. Jag lær ju iallafall inte svælta hærnere det ær ett som ær sækert.. vi dricker och æter gratis varje fredag och måndag kvæll (beachparty) samt att vi kan gå till bossens restaurang oc kæka lite turkmat! Godsii.. Vet inte om jag ska satsa på att "jobba" på dagen eller kvællen.... Måste sæga att alla norska och svenskar blir så otroligt TRØGA nær de ær fulla (inklusive jag..)

Selim har som vanligt sina små moments.. Han har ett ganska roligt ord før barnvagn
BABY CAR

Gud vilket rørigt inlægg...!! Imorgon spelar iallafall Turkiet mot Tyskland.. GAH.. Om vi vinner (omg ja sa just VI) så kommer det bli omgggggggggggggggggggggg.. Alanya is goinK to burn up! =) Det blir la queens garden som vanligt.. Så længe jag får mina "orange balls" ær jag nøjd!

/ Helena you broke my dream xD

None

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

I so fuckin love to read your blog. Känns som I know what your doinK now ;) hihi

2008-06-24 @ 12:27:41
Postat av: Sofie p

Gött o höra att du lever asså;) Hoppas du har det kanon där nere!

2008-06-24 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0