Sunshine

Solen skiner ut. Vad jag behöver nu är en rejäl MAGYAR. Jag har inte sett människan på hela dagen. Tror jag upplever lite magyar sug.. och hennes (ditt) bloggarkiv.. MJAU.. .. crazy crazy...

t h e moment of magyar
Sen halv 6, då jag kom hem har jag käkat:
Spagetti & köttfärssås
En chipspåse
3 mazarin"kakor" (?)
2 äpplen
5 glas saft
2 toast
en halv Marabou...

Och är fortfarande sjukt sugen på ... mat.. fortfarande kyckling ris o currysåsss. DAMP

(detta inlägget skrevs 19.39)


ah juste det.. inatt hände det något sjukt.. Jag gick i sömnen, men ändå så var jag vaken.. Det var skitskumt. Jag "vaknade" upp och undrade vad S var någonstans.. Så jag gick runt i hela huset och började leta (!!).. Ja, mitt i natten. Jag gick till och med in i min syrras rum och tände ljuset och frågade vart S är.. tror det var där någonstans jag "vaknade" till.. Men ingen S i min säng inte =(

Har bara en lektion kvar nu; alternativ medicin. Med min lilla Paui... Och vi brukar alltid vara så flummiga.. haha.. speciellt när OS kommer igång (kan dock inte skriva ut det här maha)

Asså saknar ändå the blogg times.. Ett tag var jag och ina riktigt flitiga.. Så fort det hände något kul blev det nerskrivit.. tror til och med vi gick runt med "anteckningsblock" xD
Måste börja med det... och utnyttja mamas digitalkamera..
Känns dock som man aldrig har tid med något längre, alltid samma sak.. Plugg, plugg, plugg.. Och det roliga är att jag ändå inte pluggar så mycket.. Jag går runt och tänker, Jag SKA plugga, jag SKA göra det och det och det (vilket är typ lika mycket ansträngande som att faktiskt plugga) IQ.. ibland önskar jag att jag var lite mer effektiv.. T ex igår låg jag och stirrade upp i taket 30 min.. SIG MIG OM DETTA ÄR NORMALT? xD

Vill boka in en dag med Magyar snart.. VILL HITTA PÅ NÅGOT.. Typ leka på stranden + ön.. Ligga på en filt och dela på ett marlboropaket... picnic.. VAD SÄGS? Och sen sova i stugan och typ grilla korv och majskolvar.. Med strawberry D's of course..

Flummigt inlägg, men ville skriva av mig lite..
Längtar tills så mycket saker nu..
Studenten t ex.. hela den dagen kommer bli GALET kul.. herreguud jaa.. inte långt kvar...
(plugg plugg plugg)

Och för att inte tala om 20 juli
Den bästa sommaren ever - piff&puff blir sambo
och
S ♥
såklart... MISS YOU!

Ska försöka boka in en massa roliga saker nu så att man har något och göra och inte bara sitter hemma och asar.. satans tråkigt ju..


/Heleeeeeeeeeeeeeeeeenaaaaaaaaaa - nedförsbacken

image268'

Först blir det sommar i Halmstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0