Internt


X: De fattar inte sånt.. typ såna svenska uttryck som "man ska inte skjuta grisen förrän man har den i säcken!
Z: Va.. De heter "man ska inte köpa grisen i säcken!"

jo tack jag visste att jag kan vara blåst, men ärligt talat, stod o läste en lapp i pizzerian
"Krediter lämnas endast ut till över 90 år med sällskap av förälder"

- jag stod i 5 minuter o läste den om o om o om o om igen... hade Erika inte sagt a det var ett skämt hade jag varit kvar o läst den om o om o om o om o om igen.......... /M



AHH såg en assnygg turk där inne. Dessvärre pappa :(
/M

S. Ja, men sen så tänkte jag att E. kan se mig dansa med nårra snyggingar så börjar han jucka mot mig, KUL, Skäm ut mig lite till!!!

J. Shit hon ser lost ut.. eller är det en han.. hon?  
I. Det är nog en hon med tanke på hennes rosa tröja och vita pärlhalsband..   

X: Jag ba har fixat värsta smörklumpen, så ba tar du min smör!


på 400 bussen 3.17

vafan är vi i Grekland nu eller?


WE WISH! =)

Allt blir så mycket roligare om man snackar innan man tänker efter.. (bra motto)
xD

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

hahaha ^^ jag har inget minne av 56 % av detta ^^

2008-04-09 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0