Förvånad över mig själv..

här sitter jag ännu en gång och knepar ihop ett litet blogginlägg. 3 stycken på 2 dagar, duktigt va? (ironi)
Har precis kommit till skolan, all alone. Käkar ett äpple i datorsalen, för den intresserade. Idag har jag "bara" två lektioner.. + lite projektarbete på hålan.

Är ensam hemma ikväll.. Kanske skulle bjuda hem magyar på en liten middag, men tror hon ska vara med sin boyfriend idag.. (om inte, call me huuun') Måste egentligen plugga, som alltid, men tänkte sätta mig i biblioteket någon timma nu innan geografi + läsa lite på bussen + lite hemma.. så blir det inte så farligt iallafall.. Och religion är ändå hyffsat intressant, om man jämför med andra ämnen. Ibland så räcker 80 %, jag orkar inte försöka vara bäst längre. Det duger ändå! Vilken insikt.. jaja..

back to.. somethinK else

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0