you like it like this?

Jaa, ursäkta mina inlägg (tråkiga utan bilder) men nu är det så att jag sitter i datorsalen igen ^^ My "family home" ;) har skrivit klart psykologiuppgiften haha. Ina och Alis lämnade mig, och skulle gå till denis o co istället för att jag var så boring. I DIDNNNT LISTIIIN! (dialekt)






brothers
Piff&Puff - inte systar, men va fan gör det xD
Haha det är tur att vi inte har exakt samma smak iaf =) MJAU!

Ina loves freud. Läs på så fattar ni nog xD

Skriver i gåtor, men jag vet en liten nöt som fattar =) "Jag ska pussa vägen och statyn"

Nej, nu så blir det lite för seriöst vaa.

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

aj more than get it ^^

2007-09-18 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0