Winning Women

Jag skulle egentligen tagit den tidiga bussen för att sätta mig på körskolan och plugga lite teori! Tror ni det gick eller..?! Lyckades "försova" mig så tog inte bussen förrän 10.40. Opsi! Fick nästan lite dåligt samvete.. Två lektioner i skolan idag.. Godsi.. Sen gick jag iallafall och gjorde lite tester och det gick skitbra verkligen. Så hoppas att jag inte får hjärnsläpp, anfall eller dyl när jag sitter där imorgon och gör det jävla provet. Ja, nu vet ni det, så var inte för taskiga imorgon om jag inte klarar det ;)

Börjar nedräkningen till Alanya istället.. Nu är det 10 dagar kvar, så det är inte så konstigt att det är (typ) de enda som upptar piff och puffs nöthjärnor! Börjar redan planera vilka drinkar vi ska ta första kvällen.. Haha xD




 - I want a "sex on the beach" - Do you want it now or later? opsi^^




Dagens inlandsproblem: Ina vill ha en drink som heter "Big dick" Vad ska man säga då?! - I want a big dick.. eller "2 big dicks, one for me and one for my friend.. HAHAHHAAHHA
 nee, men seriöst, råd mottages HAHA xD
(- OK, wait a minute, i will get my brotheeeeeeeeeeer)



Helena - RILI??

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

seriöst, I want a big dick lixom.. bacardidrink lr.. "after work"? xD

2007-09-19 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0