Samlar vuxenpoäng

Ni vet den där känslan av att ni är nära på att få det ni vill ha, men ändå känns det så avläget..? Så känner jag nu.. Men som man säger, glaset är ju faktiskt halvfullt inte halvtomt right? Eller halva inne, så kan man också det! Men nu gäller det att satsa 100 % för jag ger inte upp nu, inte när vi är så nära! DET KOMMER BLI PEREKT! Ni får reda på det snart pussies om det funkar.. JA FÖR FAN!

Imorgon har jag endast en lektion. Känns lite onödigt att bara åka in för det, den börjar 13.30  men jag måste ändå ta 10.40 bussen in! Lamt. Därför skippar vi den. Så jag ska pallra mig ner till banken och skaffa mig ett visa kort!! Är det inte vuxenpoäng så säg! Sedan ska det bli en hel del teoriplugg då provet närmar sig med stormsteg!!

Inte för att jag är alkis, men en cigg och redbull vodka hade inte suttit fel en sån här torsdag kväll. Men snart får vi vårt kött ändå, jag ÄLSKAR att vara 18.

Helgen blir lugn, shrek 3 på lördag, kusinerna kommer på söndag! I like it!!

/ Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0