ROLIGHETER



Nu är jag en sån där pinsam typ (okej, andas knäck dig inte!) jag sitter i datorsalen. So far so good. Och sitter och skrattar åt mig själv. eller inte ÅT mig själv, snarare FÖR mig själv. Här sitter jag Helena Johansson, utan kompis, och skrattar som en liten.. svensk. Anledningen är att jag läser arkivet i inas blogg. Haha. Så mycket galet vi har hittat på, speciellt vi 5 girls Tina Pauline Jian Ina Alis

Och även Piff & puff tider!!!!!!
Vi måste hitta tillbaka till alla våra små knäckningar och citat! 'Cause I miss it!!! 

LÄS OCH NJUT FÖR FAN ( kopierat för fan)




Ina : Jag vill ha en lillebrooor! Sån jobbig som hela tiden stör!
Jian : Nej Fifan, det är som en hundvalp ju!
Ina : Nej! Hundar fäller och luktar illa...
Jian : Nesh, så du tycker inte att bebisar luktar illa då eller?
Ina : Jo, men vill ha en 6-7 åring som man kan slänga i väggen.
Jian : Dem luktar ju med illa.
Ina : Dem luktar ju som dig!
Jian : Nej verkligen Inte! Jag har Gucci parfym....      




Ina : Du tror la inte att man ser mer om man spärrar upp ögonen!? haha ^^
Jian : ... men...gör man inte det då? (testar)
Ina :
HAHA neej, du ser ju genom dem där svarta grejen och den är....
Jian : .....alltid i mitten, juste!! xD




Jian : Asså den var inte så hård du vet...
Ina : Jo för mig var den det! Jag fick ont i magen!
Jian : Nej men dek kan vara mycket värre för mig..... (gissa vad vi snackar om... ^^ ) *




(När Ina skriver ner detta tänkte hon hoppa över lite....) Jian säger då:  ^^
- Hallå skippa inte pinsamheterna nu! I know ur people!.... MAGYAR    xD




(paulins mobil ringer ljudlös)
alis- de e nått som vibrerar?! .... de e Din mamma




alis- vilken låt var det?
jian- don't matter  (alis letar)
......
jian- asså de spelar ingen roll
(pauline skrattar, vi andra fattar noll)
Jian- Asså don't matter = spelar ingen roll



Jian o Ina lekte pryl-leken. Säg en sak du tänker på .....NU
Ina tänker på Äpple, Jian tänker på hamster. Förklaring:
Ina var sjukt hungrig så hon såg o tänkte bara MAT.. jians förklaring var : Liten, hårig, o trivs i bur xD




"Vilken omvandlingsmaskin du är. VAD du än äter så blir det till en korv!! "   / ungraren




Jag går på och av...  / Jian



Däcka upp /alis




ina: De är det ena ordet han kan, o han säger de hela tiden
alis: haha, okej. Vad för nått?
ina: torsdag
alis: vad betyder det?



"Det är så gott att bita och suga.." / Jian
.....
"... du sa bita först vaa.. ?" / Ina
" Jaa, jag biter först... och sen suger man ju.." /Jian (snack om sugrör ^^ )



"Jag kan inte hålla mig inne... eller ja menar hålla det inne"  / Jian


"Jag vågar inte köpa en ministrut.. vad är det för nått?" / Jian
" En ministrut är en liten strut....."  / Ina   xD



- Jag röstar på porrfilm
- haha! Jaa.. jag kan bränna ut den me paris hilton. Ohgud lät som ja redan hade den, ja menar ska ladda ner den först.   xD



Skrattade nyss lite för mig själv. Städar mitt rum lite, går ut me alla miljoner tekoppar o grejjer. Så går ja till köket o de e betydeligt kallar där. Haha. Så ser ja 2 djupfrysta torskfiléer på köksbänken. Så... HAHA trodde jag att det var så kallt i köket pga av att dem låg där xD HAHAHA /INA!!!!



Tina- Vem är det? Går han på Sannarp?
Pauline- Nej, han är svensk....



Ina- Det går inte, är man inte kåt på han så GÅR det inte!!

Jian- Han är så snygg att han bli ful...



- Kan man skriva en meningslös mening? / Iniis ^^
Gårdageen :D
- Droppen upp... eller vad säger man??!   / Tina
- BOTTEN upp!! xD / Jian



-Där åt jag en öl....... / JIan



-Fråga mig inte vad det är för låt..har precis laddat ner den / Ina
- okej, vilka är det...? / Pauliine ^^

Nour: Jag fantiserar om Naken - Janne
Jian : Om han!! Skit, kommer du ihåg han! Han gick på tv för 3 år sen juu!
Ina: ... o de håller DU reda på .... ;)


Ina : Kolla, där är en sån där..
Alis : Pelikaan!!
Ina : Neej, en sån.. PÅFÅGEL, som visar sån bild bakom sig med fjädrarna...
Alis : eh, nej det är en pelikan!
Ina : nej, en pelikan är ju en sån rosa fågel som står på ett ben...
Alis : haha NEJ det är en flamingo!!
Ina : AHJUSTE ^^ Men en pelikan ..det är ju en sån där med säck under näbben..
Alis : haha. Ja en sån som kommer med barnen...
Ina : eh, nej. Det är stormen som kommer med barnet. Eller nej nått med st.....shit vad heter den, måste messa nån svensk. JIAN ....
Alis : STORK ^^
Ina : haha så var de ja! ^^ Men en pelikan är ju en sånf ågel som finns med i Nemo.. du vet som räddar Nemo ^^


Ina : Vilket är bäst.. att vara påtänd eller avtänd?
Jian : Asså om vi 2 skulle tända på så skulle vi skratta åt allt, det skulle bli helt sjukt. Typ jag skulle skratta åt ditt högre ögonbryn... eller din högra tand!!
Ina : ... Varför hackar du på mitt högre ögonbryn och min högra tand??
Jian : Neej asså... jag skulle bara säga nått fult.....
Ina : TACK för den
- (Hahaha)
Ina : Jag skulle nog vilja vara påtänd.. är man avtänd är man så nere o deppig. Är hellre i högvarv än i lågvarv ^^


Ina : (smått arg) Asså ska han få komma ska han få slicka röv i en vecka..... och det gillar jag inte...
JIan : (får dumma tankar..) IUUUUU!!!
Ina : hahaha, jag vet inte vad han har gjort med dig men..........           IUUUUU! ^^




Ina : Kom då lilla gumman.....
JIan : haha han har pasta över hela käften, han kommer kvävas.....
Ina :
Och? Jag bryr mig inte.....  (vart tog den omtänksamma ina vägen .....  !? ) xD




JIan : Tänk om de är någon som fattar vem han är....
Ina : OFTA! De kan ju vara vem som helst som slickar min röv...
JIan : JAA för de finns ju så många att välja mellan... dem står ju i köööö!!    xD

Svensken : Dom fattar inte sånt!.. typ såna svenska uttryck som "man ska inte skjuta grisen förrän man har den i säcken!
Magyaren : haha!! vaa! De heter "man ska inte köpa grisen i säcken!"

B1: vill du ha han som pojkvän? :O
B2: Nejnej bara fucka!
B1: Du kommer sitta i rullstol i  en vecka om du gör det!
B2: Det är värt det! Då kan man bli körd runt med .....  
^^


B1 :
Jag sätter aldrig maten i halsen, jag bara hostar upp de igen. Sätter ni lätt i halsen?
B2 : Vadå s*ger du k*k ofta lr?
B1 : Ehh vadå, bara för det betyder det inte att man inte sätter i halsen.
B2 : Vem vet, du kanske s*ger k*lorna med ^^
B1 : Jo, ofta de oxå får plats...
B2 : Vadå, jag brukar ta foten i samma mun    xD


B1 :
Vad är skillnaden mellan sn*pp o k*k egentligen?
B2 : Sn*pp är mer.. råå
B1 : Vadå, menar du att k*ken är kokt eller?
B2 : Nej, men sådär.. inget könshår.
B1 : men sen så säger man inte när man byter blöja på sin son typ "akta k*ken nu"  ^^
B2: Ne och en 20 åring säger inte "s*g min sn*pp"   xD



S:  Fuck me hard.....
S: They haven't got the looks, they have the dicks....


S: hur mycket är klockan?
U: fem i halv 5
S: Säg till när den är halv
U: ... om 5 minuter..


Jian Jag måste gå till skolsköterskan. Jag tror alltid att jag är sjuk.
Pauline: Ja, sån var jag med när jag var liten. Vad heter det nu igen.. Jo, just det.. Schizofren!!
Jianoch Sofie: ....



Jian(kollar på en semla och frågar Pauline): När är fettisdagen egentligen?
Pauline: Ja, det är då man äter semlor ju.
Jian: hahahhaha. NÄR?
Pauline: jaha xD


Vi borde bli judar / Jian

No man wants to fuck grandma's pussy/ Ina.. typ..xD

wanna love you, wanna fuck you / Jian

vad är skillnaden mellan ajna o ina - ajna är en kärring och ina e het madafaka/ Inas klassiker




Ina: Palla ha pojkvän, då måste man vara med honom hela tiden. Nej, då är dildo en bra lösning.
Jian: Ja, men man kan inte snacka med dem.
Ina: Jo...
Jian: Nej, dem svarar inte. Bara BzZzz BzzZZz.
Ina: Nej, men jag behöver lite manlig vikt på mig. Det är viktigt. Det får man inte av dildon
Jian: Ahh, de är något speciellt med det.. det blir så intimt....




Pauline: "Jag ska nog hålla mig ren i helgen"
Jian: "Jasså, ska du inte dricka eller?
Pauline: "haha nej.. inga strul menar jag"



hmm..: eyy, vad de ni som skulle ha vodka?
tina: neej.. vi skulle ha zarra
hmm: haha, men de är ju samma sak 



rösten(fick för mig att det var danne): eyy, nu är vi vid norre port
Jian: ehh, hur fan kom du dit.. så fort?
rösten: öhh.. haha va?
Jian: äsch skitsamma, vi får la gå tillbaka då
HAhaha xD den va kul



Tina( i bussen): ÅH, har ni vin?
"Gunilla"(busschauffören): Du ska fan inte ha något mer. JAG HAR ÖGONA PÅ DIG!!!!



 
Tina(till stackars tant på bussen): Varför ser du så sur ut!?



Okänd, trög/full tjej: Jag åker svarttaxi. HAHA svarttaxi. Vaför är det bara blattar som kör svarttaxi?
Okänd smart nykter tjej: Tyst, de kan bli arga!!!
Okänd trög/full tjej: Vaddå?
Okänd smart nykter tjej: TYST DÅ FÖR FAN!!
Okänd trög/full: Nej förlåt, jag menade inte så. Det var skitsjysst av er att köra oss..... blattar.

- Haha.. min kompis kallas för Semlan.
- Jasså, gör hon? Ja, men det är ju faktiskt ett namn. Semla menar jag.
- Hm.. du tänker nog på Selma..
- Oj..

"Vi vet ju att de hade roligt varför i all sin dar......" /Ina
(Knäckning)
All sin dar, vilket uttryck du fick till där Ina ;)



"Ni kommer säkert ha en paus i en månad eller så, men sen kommer ni hitta varandra igen. Ni tar varandra när ni tar varandra helt enkelt" /Jian



- Din smakar mer nöt
- Ja, men min är mer söt
/Jian och Ina jämför center och plopp



Pauline beklagar sig att 2pac är död:
"Jag är så ledsen att han är död, han ser så snäll ut"



Talle: Jag vill bli frisör, inte permanentare
Jian: Haha, det måste jag skriva upp!!
Talle: Orka, det var inte ens ett skämt
xD Hahahhahhahahaha



"Det är ju 14 dagar på en vecka" /Ina



Jian: Haffa och bazza.. Jag har så konstiga ord i min ordlista. Undra vad dem kommer från!?
Ina: Din mamma har la skrivit in dem..


Ina: Ni vet internationella sexdagen!?
Pauline: Ja, den har jag till och med ringat in!! Eller vänta... när är den?
Jian&Ina: Haha, den finns inte ens
Alis: Vi måste bestämma en sån dag!! Jag vet.. på påsklovet! Jag ska fråga Mario när det passar.

Denis(säger till Jian när hon kommer bakrifrån (misstolka ej nej): Vart kom du ifrån?
Nedim: Bosnien

Pauline: Vet du vad, zlatan och timbuktu är faktiskt väldigt lika.
Jag: Vaaa, tycker du?!
Pauline: haha ja.. eller båda snackar skånska iaf

Jian: Heeej!!
Pauline: Hehe heeeeeej!
Jian. Vad du låter glad i dag, vad gör du?
Pauline: Jag är i en spritaffär i Danmark xD


Står och väntar på bussen, i cirka en minut innan den kommer..

Jian: Jaa, äntligen kommer den
Tina: Haha, ja precis, vi har ju väntat sååååå länge



- Så, hur gamla är ni tjejer egentligen?
- Jadu, gissa
- Är ni myndiga?
- Nej...
- Är ni byxmyndiga?
- Nej(ironi)
- Jaha, så du är oskuld då?
- Haha, duu, vet du inte vad byxmyndig betyder?
- Joklart, jag vill bara veta om du är oskuld?
- Vad heter du då?
- Memmet
(HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA)
- Så du är från Turkiet!
- Jaaa....
- Erkänn att du har varit ihop med en som heter Memmet
- Jaa, det kan man väl säga xD



- Dina lockar har blivit slaka./ Jian till Pauii



- Se så fula dom är
- Ja, jag vet, ALLA två

Pauline: Där är Island..
Jian: Paui.. de där är nordpolen
Pauline: jaha xD



Jag har faktiskt jävligt roliga vänner!! HAHA

Kommentarer
Postat av: Alliis ;D

Hahaha OMAJGEE! XD :P

2007-09-08 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0