Myslördag

Vilken härlig dag det har varit!
Jag övningskörde till Halmstad, det gick kanon och det känns faktiskt jättebra! Blev en runda på eurostop för att köpa present till morfar som fyller 77! Sedan vidare till mormor och morfar! Där blev det smörgåsstårta med släkten och det var trevligt :) Vi åkte hem rätt tidigt (övningskörde hem då med) och var hemma vid åtta. Ringde Simon, som var hemma över helgen! Så vi bakade kladdkaka, gick en promenad, tittade på en massa nollningsbilder från hans skola och sedan blev det en beckfilm (lite oväntat slut, men men) Han fick även sin rosa pikétröja som jag köpt i Turkiet, vilken tur att den passade! Riktigt brao brao

156161-243

Imorgon måste jag plugga en jävla massa körkortsteori om jag ska klara det där provet någongång! Annars blir det en lugn söndag!

/ Hon hette också Jian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0