Lite sliten faktiskt..

Har håla nu. Borde göra psykologiuppgiften som jag har senare idag.. men orkar faktiskt inte. JUST NU!  "Tur" att man har en till håla på typ två timmar. Har typ tre lektioner idag men lyckas på något jävla vis vara i skolan från 8-17. Och sedan ska jag sätta mig på körskolan och plugga teori (blä)! Igår läste jag en timma på bussen, satt på datorerna från 3 timmar, hade körlektion, var i skolan och hade sedan en teorilektion på två timmar. Mitt huvud exploderade av alla trafikregler, väjningsplikt, högerregel och allt va det är!! SKIT! Vill att denna jobbiga veckan ska vara över, men hoppas jag klarar det iaf ;)

Jaha. Måste klaga lite över min mobil med. För jag har inga pengar xD Det är så typiskt.. när jag verkligen behöver den.. Måste ringa Paui och flytta fram min tid hos frisören. Ska färga håret brunt igen. YAY! JAHA. Nehe.

SUCK HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0