KLARADE TEORIN!

Godkänt med gröna bokstäver!
Då får man allt lycklig!! Slippa läsa i den där jävla boken, aldrig mer. Thank god. Funderade på att ha en liten brasa ikväll men så ska ju syrran ha boken efter mig, så det är lite uteslutet ;)

Halkan är gjord, teorin godkänd, nu är det bara UPPKÖRNINGEN kvar!! Ja, så nära är jag nu. Har en eller två körlektioner kvar om man ska gå efter vägverkets kursplan sen är det bara att boka uppkörningen ;) (och förhoppningvis klara det på första försöket!)

Var inte så nervös faktiskt. Hade suttit på körskolan i tre timmar och pluggat järnet. Sedan lite lunch, shopping och DMX på hösta volymen! i love my fans Så var peppad och ville mest ha det avklarat.. När jag såg frågorna tänkte jag, "Okej, de här går ALDRIG". Men sen så fick Puff tag i sin borttappad e(nöt) hjärna och det gick tillslut =) STOLT

/ Helena -
Första turen så blir det "WHERE THE HOOD AT" på högsta volym


156161-172 Snart history!!!!

9 dagar kvar tills jag får min red bull vodka och Ina sin.. big dick

Kommentarer
Postat av: fiie

GRATTIS :D:D:D

2007-09-20 @ 18:30:24
Postat av: ina så klart

okej jian, big dick kan feltolkas.. men samtidigt, Vem bryr sig? xD

2007-09-20 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0