I can't wait to fall in love with you

SUMMERLOVE, you see :)

Idag vaknade jag upp av att mamma kom in i mitt rum "Ska du inte gå upp?!"  Jag tittar på klockan.. 07.27. OCH JAG VAR TVUNGEN ATT TA BUSSEN 7.40 eftersom jag har körlektion. Fick panik.. Slängde på mig kläder, letade efter plånboken i en evighet (kändes det som) och tog min röda racercykel. 13 minuter. Det är rekord (fan vad bra jag är!)

Stillsam bussresa eftersom jag var nyvaken.. bokstavligt.. Så lyssnade på muzic och drömde mig bort.. Fick gå runt på stan en timma i kylan innan jag hade körlektionen. Hade min sista lektion(vägverkets kurssplan) idag, motorväg, och det gick hur bra som helst faktiskt.. Och vet nii, jag bokade uppkörningen! HIHI.  Säger inte när, var(okej, de vet ni la xD), hur.. Men ni lär märka det.. Min lilla bil <3

Gjorde en del ärenden, växlade pengar på forex, köpte frukost + en tidning och gick på h&m och åhlens. Träffade även min kära kusse =) hihi. Sedan var de bussen hem vid halv ett.. Är hemma nu.. vattnet är avstängt.. Så vad gör man för mat då xD KORV O BRÖD.. Gjorde en liten brasa ute i trädgården.. Och grillade dem.. (eller inte xD, stekpannan fick duga!)

Har bytt min piercing med.. haha.. o de va inte min piercare heller, utan jag och mamma lyckades xD DON'T TRY THAT AT HOME säger jag bara.

Undra när Ina kommer hem.. haha...
Imorgon ska jag färga håret och till gekås (packar ned ungraren med!).. Och juste.. packa måste jag göra imorgon med xD

/ Gimme more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0