Helgen

Helgen var faktiskt riktigt bra!! På lördagen tog jag och Magyar bussen in till Halmstad! Hungriga var vi, så det blev middag gastons (pizza till Ina och hamburgare till mig). Kändes nästan lite Alanya när man satt därute (dock invirad i filtar), drack cola light och tog en cigg. Sedan gick vi till hemköp och handlade redbull i massor, alisaren kom även lagom in och så tog vi tre bussen ut till AB, och mot Baris place! Där blev det lite firande av mig, Baris hade köpt en prinsesstårta till mig och Ina, så vi käkade tårta (födelsedagssång) och drack red bull med vodka. Sedan kom även Paui och Tinisen!!

Jag fick jättefina saker!! =)
- Tatuering av Ina och Alis
 - Piercing av Pauii
-  Tröja + öronhängen av Tina och Pauii
-  Tårta av Baris

Tack så jättemycket!!

Vid 23.40 tog vi bussen från AB, och begav oss till elvan! Det var rätt okej där faktiskt, men vidare till b&b ("lillebror" bellman!) Där tog vi varsin tequila shot (MINNEN FÖR FAN) och dansade järnet!! Gick in och ut hela tiden kändes det som, så tur jag hade på mig min gosiga tröja =) hihi.

Vid tre så stack jag, Paui och Tina hem till lilla stugisen och sov där! Blev talking talking med glass innan vi la oss vid fem (!!). Aww, mysigt och vakna upp i stugan. Lite kallt dock xD

På söndagen (MIN FÖDELSEDAG) efter stugstädningen var klar tog jag bussen hem till Hylte. Hyrde one tree hill säsong två så jag har haft och göra nu dessa dagarna.. Så blev jag firad lite av mamma, pappa och syrran på söndagskvällen. Fick bara pengar (precis som jag ville ha) och körkortet då förstås.


JAJA, har håla själv nu. Väntar på att någon jävel kan komma och underhålla mig! KOM!


/ Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0