Du och jag, PIFF OCH PUFF (PÅFF)

Jag är så glad att jag har Krisztina (Piff, Ina, Magyar) Tofalvi. För varje dag som går känns det som att vi kommer närmare och närmare varandra och vi förstår varandra, ännu mer än innan. Vi är så lika, men ändå rätt olika, hur det nu går ihop. Men jag antar att det är därför vi passar och trivs så bra ihop. Vi har upplevt så mycket tillsammans, så mycket minnen. Och det bästa av allt, är allting som kommer, allting vi har kvar att uppleva tillsammans. För det kommer ske så mycket.. Vi har bara börjat!

156161-245156161-244

Piff och Puff - två nötter i ett nötskal helt enkelt

Igår så hände det något jätteroligt! Vi bokade en resa till Alanya. Igen.
Så den 29 september lyfter vi från Kastrup och åker ner till värmen. Sol & bad och fest hela nätterna. Tänk Magyar, när vi sitter på Bellman, vinden blåser i håret, en marlboro light i ena handen och en redbull vodka i andra. Bob sinclair dunkar över hela hamnen.. Jag vet inte om det kan bli bättre faktiskt!! TVÅ VECKOR KVAR

Lite bilder från vårt fina hotell

156161-249156161-248156161-247156161-246



Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

När jag läste din beskrivning om BB; serri.. jag rös. Det kommer ske, igen.. och redan om 2 veckor. Kan du ens tänka dig att ligga ute i bikini igen.. inte jag med tanke på höstvädret här i Sverige ^^

2007-09-16 @ 15:39:59
Postat av: ina så klart ;)

tänk så längesen det var men endå inte..

2008-12-03 @ 03:37:37
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0