Valborg

Skitkul..!
Jag har inga ord, riktig rolig kväll igår. Över all förväntan, verkligen, tack för det bästa sällskapet! Vi gjorde kvällen till en av de roligaste på länge.. Hamnar nog på topp 3 skulle jag tro.
Haha, jag har inga ord.

156161-167 ingen brasa igår =(
 
Idag vaknade vi upp hos Tina vid 10 tiden efter ca 5 timmars sömn (ok, 6 timmar för mig, oldie som man är så somnade jag först). Riktigt skönt att inte vakna upp med någon äcklig bakfylla. Alla mådde prima. Jag och Inisen åkte bussen in till stan. Där blev det snack om gårdagen i norrekattspark och sedan vidare till hemköp för att köpa lite frukost (som senare avnjöts i GUNILLAPARKEN). Väldigt mysigt och trevligt måste jag säga! Vi hade köpt varsin tidning med som vi läste!

Väl hemma så käkade jag lite lunch innan jag och mamma åkte till smålandsstenar. Moses vann inte, men han fick ett hederspris! Domaren tyckte han var jättefin, men att han fortfarande såg lite för "valpig" ut. Så kan det gå. Så nu har vi tittat på cirkus 14894 hundutställningar. Har bla lärt mig lite nytt som BIS (best in show haha, nyttig kunskap eller vad ;) Nej, men det var mysigt faktiskt med lite mamma-dotter tid.

Övningskörde med morfars lilla bil innan. Den var rätt lättkörd, även o gasen hade sina problem( haha, ok, jag är van vid volvos då...) Så imorgon är det jag som gör Paui och Ina till gekås =) hihi.
Ska ha tjejkväll då med, eftersom att båda två ska sova hos mig. Fruktsallad, film och snack! Kan inte bli bättre än så...




SKOR SKOR SKOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0