Som en fredag...

Är det idag eftersom att jag är ledig imorgon! Helt underbart!
Idag började dagen film(eh,,,) på matten. Nödvändigt säger jag! Jag hatar att kolla på film. Eller hata är väl lite starkt. Men det är så tråkigt, om de inte är någon skitbra, man blir så rastlös av det. Fast det klart ibland är det mysigt :) Tråkkemi, det kan *! Hatar det. Samhälle, lyssna på redovisningar, biologi inte göra ett piss och likadant på engelska, fick mvg på nationella och får vg i betyget. Aja, jag är nöjd så ska inte klaga!
Shet, skriver väldigt osammanhängande! Haha.
 
Och idag har jag och Paui piercat oss förresten.

Det gjorde inte så ont faktiskt.
I naveln blev det.

inget annat intressant som hände idag. Blä. Suger.
men imorgon är jag leeeeeeeedig. Kvällen ska dock spenderas hemma hos Paui, plugg inför lördagsprov.

gotta go

Kommentarer
Postat av: hanna

har du piercat dig din lila bus!!?? fan va skoj. you have to show me later honey! puss<3 ha en toppendag imon du!! kan hända jag kör en sväng till hylte, då kollar jag in å tittar på lilla naveln ;)

2007-05-24 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0