Lite stressed out

ska;

- köpa presenter till fyra tjejer
- Köpa något att ha på mig till helgens festligheter
- plugga småföretagande, biologi, engelska, filmkunskap, svenska innan torsdag
- Smörja in mig med bus (hate it) alt. sola
- sa jag plugga?
- färga håret

Usch, vad jobbigt.

Ska verkligen försöka fixa detta. ELLER ska börja nu. Filmskiten ska fan in och det är nu.
Blä, blir arg på mig själv ibland.

Och så imorgon ska jag försöka fixa presenter och kläder och röja undan lite plugg.  cheeeck.

men helgen blir trevlig =)
fredag: 18 års fest ina, alis, tina 
lördag: Matildas 18 års fest
söndag: kolla balen.. ? och väldigt trött.

Späckad helg med andra ord.
Ska njuuuuuuuuuta.
Och jossan och sofie. Lämna boysen hemma så festar vi :D


/helena, always

Och förresten, hade en jättetrevlig dag med alis, baris, ina och talle. Pizza på medya, en runda i stan (och lite utanför ;), snack och picassoparken. Kunde nog inte vara en bättre tisdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

18 års fest med ina alis o tina...PAULINE DA?!xD haha:P

2007-05-30 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0