Långhelg (igen)

Tisdag: Efter skolan blev det ett (jobbigt, men kul) step pass med Paui. Sedan vidare till stugan, där det blev mamma - dotter kväll! Käkade fullkornspaj med spenat, räkor och lax och senare på kvällen blev det te och så tvingade jag min mamma att fylla i "Bibeln" haha! En mysig kväll, la oss rätt tidigt.

Onsdag: Alla som bor i Halmstad - ni fattar inte hur bra ni har det ibland ;) När ni har sovmorgon då HAR NI sovorgon. Haha. I vilket fall var det gott att vakna för sig själv för en gångs skull och känna sig utvilad. Var i skolan vid halv 10. Italienskan inställd, yes! Var duktig och satte mig i datorsalen och skrev min talanalys. Svenska sedan, var slappt, kollade film.. (LÅNGHELG!) Sedan var det vidare in till stan och träffa Paui, Tina, Alis och Ina. Blev fika på vattenporten. Träning vid 6, ett corepass. Sen så duschade jag och stack in till stan (igen..) och mötte upp syrran. Käkade goooood mat på Peking, mums! Sen så var det Spider - man 3 Den var bra, och James franco är ju liksom.. HETAST! Omg. Han är riktigt riktigt fin.

Idag: Sovmorgon igen.. ahhh.. så härligt. Ringträning med hunden (orkade inte vara med, satt och lyssnade på musik i bilen istället), storhandling på Ica maxi och sedan lunch a la mormor och morfar. Sen bar det hem till hylte igen. har även hunnit gå en rejäl runda med Simon med. Snackade om allt.

Imorgon ska jag gå på en slags utbildningskurs på bruket mellan 8-12. Sen så blir det la någon timma när man går runt på sin avdelning och kollar. Hoppas jag hinner med allt bara, ska in till stan, köpa present till Fie, träna och sedan fest i vallås. Undra var min ledighet tog vägen.. ;) haha.
Kanske borde sova, det blir tidig uppstigning eftersom jag ska möta robban o simon 7.45
 

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0