Körkort




Igår tog min söta Hanna körkort!! GRATTIS GUMMAN!

156161-168


Jag, Alis, Ina och Pauline satt i entrén när Hanna kommer fram och viftar med ett par nycklar. Ingen fattar någonting, men SEN!! Hanna har tagit körkort! wieehoo! Vilken chock jag fick, vi snackade om hennes uppkörning senast i förrgår så jag var helt bombsäker på att hon hade den nästa vecka. Men inte.

Jag Ina och Paui fick följa med på första turen. Vilken ära! En raggarrunda fick det bli; ut mot eurostop och sedan Andersberg. Sedan släppte Hanna av oss på stan, 1000 gånger bättre än att ta buss. Ahh, härligt!! =)

Sedan blev det en snabbvisit på kvällen med. Jag hade då däckat av vid 10 i soffan när jag tittade på sex and the city när Hanna kom och besökte mig. Men det var trevligt med besök : ) "Jag kan inte sluta" - Hanna om drogen "Jag har just fått körkort och jag vill köra dag och natt" rus!

Snacka om att man längtar till sitt eget körkort nu. Jag och Ina diskuterade hur vi skulle överraska varandra osv. Wiee, det kommer bli så roligt! Och på onsdag börjar jag på körskolan. Spännande. Vill ha mitt körkort så fort som möjligt!



Kommentarer
Postat av: felicia

roligt:D

2007-05-05 @ 13:12:39
URL: http://fashion93.webblogg.se
Postat av: hanna

yeeehhy!! ett eget inlägg!!:D coolt. hahah . jag är fortfarande i ruset!! typ nykärskänsla! å nu nått nytt roligt igen, jag har precis KÖPT MIN BIL!!!!! min första alldeles egna bil! å brevet om ägarbytet är lagt på posten!!! wwhheyy! pusss<3

2007-05-06 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0