In da school

sitter ensam och mobbad i datasalen. Ja. Väntar. På. Att. Min.Lektion. Ska. BÖRJA. haha sorry, jag är lite uttråkad.
Nu har jag iallafall varit och fixat en del saker hos syon. Kommer få asmycket i trean, men shit the same. Haha. Det sista året ska man vara duktigast väl ;)?

och jag ska läsa etik och livsfrågor.. Hoppas jag och Sofie kommer i samma grupp. Diskutera djupa saker som livet och döden det är nog någonting för mig ;) haha.

Idag MÅSTE jag köpa lite presenter. Men vet ungefär vad jag ska köpa så det ordnar nog sig.
 vad ska jag ha på mig på fredagvad ska jag ha på mig på fredagvad ska jag ha på mig på fredagvad ska jag ha på mig på fredagvad ska jag ha på mig på fredagvad ska jag ha på mig på fredagvad ska jag ha på mig på fredagvad ska jag ha på mig på fredagvad ska jag ha på mig på fredag!!!!!

FÖRSLAG MOTTAGES, TACK!!


/en tråkig, regnig dag som helst ska vara slut. SLUT. S L U T.


Jag är lam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0