Tidig morgon

Hejsan!!

Nu sitter jag i skolan, väntar på lilla Paui som ska anlända om en kvart. Vi ska plugga fram till kemin som börjar 10.30.. eller...ah.. 11.15 kanske det var, haha! Vi ska iallafall göra lite samhälle och sånt där, så att vi äntligen kan lämna in arbetet. Kursförmiddag idag. Men ska inte gå på nån speciell, vet på ett ungefär vilka kurser jag ska välja till trean.

• Alternativ medicin (detta ska bli roligast att läsa!)
• Psykologi B
• Privatekonomi eller praktisk marknadsföring A (har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar mot privatekonomi)
• Turism (ska bli roligt)
• Organisation och ledarskap
• Filosofi A

Ikväll blir det till att boka flyg till Stockholm och sedan tåg hem från stockholm! Jag längtar! Fick reda på att rapparen Jibbs kommer vara förband åt Snoop och P.Diddy. Blir ju hur bra som helst!!

Nej, nu ska jag surfa runt på lite andra bloggar!!

It's a new day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0