Skumma bussresor

Jag försov mig imorse.. inte så oväntat.. Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var imorse(med undantag när jag var uppe 28 timmar i sträck kanske jag ska säga med). Jag var död, mådde illa för att jag var så trött. Har varit med om två skumma bussresor idag med (hyltebruk-halmstad och halmstad-hyltebruk) Vad ska man säga, 400 bussen var skum idag.

Bussresa 1 Bussen kör in i en skylt, såklart att det var precis vid mitt fönster. Hoppade till, tittade och ser en stor "repa" som är dragen igenom hela "mitt" fönster.

Bussresa 2 En fyllegubbe börjar bråka i sätet precis bakom mig med en annan kille, och det var inte långt ifrån ett slagsmål. Till råga på allt så däckade han av, stank jättemycket och hans stackars hund sprang runt ensam i bussen. Stackarn(ja, självklart hunden menar jag). Som pricket över i:et så trillar jag nästan baklänges(!) när jag ska gå av bussen. Ibland förstår jag inte hur jag lyckas. Man brukar ju normalt "ramla framåt" när bussen bromas in häftigt.

Förvrigt har det varit en ok dag. Rätt snabb och smärtfri. Jag och Pauline började en ny kurs idag med "Filmkunskap". Det verkar rätt intressant faktiskt, ska titta på en stumfilm av Charlie Chaplin imorgon, det är ju inte så ofta man får göra det.

Ikväll ska jag försöka plugga lite kemi och småföretagande, men tror inte att jag orkar.
Bläää, ändå.

Baby, where you at?
I just wish you'd call me, damn this phone.
They say you never know what you have until you lose it.
Words don't express your love, you got to prove it.

GRATTIS ERIKA, SOM FÅTT KÖRKORT IDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0