Satuuurday

Nu var det ett par dagar sen jag bloggade. Segbloggad. ILLA!

I vilket fall har det varit en skön vecka, har lagt mig tidigt så jag har varit ovanligt utvilad. Härligt! Jag vaknade till och med klockan nio idag, utan att ha ställt klockan.

Klockan 10 åkte vi till gbg. Blev ett snabbstop på Netonet i Ullared för att köpa nya lurar till min mobil. Så nu kan jag lyssna (ordentligt) på musik igen. Nice.

Vidare till lindome där ma cousins bor =) Vi käkade god mat, efterätt, tårta och godis. Sedan såg vi film. Shit, vi börjar bli gamla.. Tänk så liten man varit ändå... Och nu så fyllde Adam 18, Alex 17 och om 5 månader fyller jag 18 och sis ska börja på gymnasiet i höst. Tiden går. 

Nu sitter jag här, funderar på om man kanske skulle ta tag i sitt (skol)liv och plugga. Men en lördag.. suck. undra om det kan bli "roligare"..

Har en liten "deppdag" idag.. Känner mig nere och ser inte det roliga i någonting. Det är trist. Istället för att se framemot påsklovet så tänker jag på måndagen efter när vi börjat skolan igen och att då alla lov är "slut". Vet ändå att det kommer gå fort till sommarlovet, men det känns jobbigt just nu. Måste ta tag i en massa pluggsaker som jag skrev tidigare, och har varken ork eller lust till det. Vill dra täcket över huvudet och sova fram till påsklovet och sedan när det är slut så vill jag sova fram till sommarlovet. Haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0