positivt tänkande

Nu är jag sur och arg och allting.. ASSÅ BLÄÄÄÄ!!! Panodilskiten(förlåt, i love u) börjar gå ur mig, jag mår SKIT, jag riktigt känner hur feberhelvetet stiger UPPÅT, matt i kroppen, näsan rinner(hittar inte mitt jävla nässpray och är för svag för att leta runt.. klent), och huvudet ska vi inte tala om. JAG MÅR SKIT NU! och är jävligt känslig, speciellt när jag har hög feber. men nu slår det mig. INA OCH PAULINE ÄR PÅ SNOOP DOGG OCH P.DIDDY!!!!! vi har ju planerat detta så länge, förjävligt.. det är synd om mig, känner mig fan dödsjuk&kommer förmodligen dö eller något. Kanske borde lipa lite men det är så jävla ansträngande, man får mer huvudvärk och nej, det vill jag inte ha.  MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT MÅR SKIT

OCH TILL RÅGA PÅ ALLT SKA JAG LÄGGA MIG NU, DET ÄR FÖRJÄVLIGT

ina ringde nu.. hon ringer för att jag ska få höra lite av konserten, blir nästan TÅRÖGD!

DET ÄR P.Diddy som SJUNGER LAST NIGHT! FY FAN JAG HATAR DET HÄR

VARFÖR HAR JAG SÅ DÅLIG TAJMING?! JAG ÄLSKAR FAN P.DIDDY.

JAG KÄNNER ATT JAG MÅSTE SKRIVA UT ALL SKIT HÄR NUU..

fy faaaaaaan.. =/ 2000 spänn kastade i sjön bara så där..


tack tll alla söta som hört av sig till mig ♥




Nu har jag suttit och lugnat ner mig lite, känner mig dum som tycker så synd om mig själv när det finns de som har de värre i världen. Jag har ju trots "allt" bara influensa, och det finns ju de som svälter och har mycket värre sjukdomar än mig. Nej, jag är faktiskt rätt positiv i vanliga fall, får se till och hålla det nu med. Även om det kan vara svårt ibland ;) Så nu ska jag tänka på alla och allt positivt som finns i mitt liv istället för att gnälla mer.!
Får upprepa lite positiva affirmationer till mig själv nu
- Det kunde ha varit värre och det är dem som har det värre
- Jag kommer bli frisk snart, och det finns de som har obotliga sjukdomar
- Man mår bättre om man tänker positivt
- Jag har fin familj och fina vänner plus en söt hund
- Allt ordnar sig


Jag är lite groggy av febern, jag borde nog gå och lägga mig..

Helena - the power of positive thinking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0