Mina två älsklingar

Jag har lyckats ta mig upp ur sängen till datorn( jag har en bärbar så jag har legat i sängen annars..), men sladdarna är lite koko så måste sitta upp. sjukt jobbigt, men man är ju lite uttråkad efter att ha legat i sängen sedan fredag typ. Febern ligger runt 38.5, men halsen gör asont plus att jag vaknade imorse och var döv och täppt i näsan.. Pappa åkte in till Halmstad för att köpa nässpray till mig.. Oboy, vilken räddare, my darling!! Så nu kan jag faktiskt andas både genom munnen och näsan ;). Känns befriande, haha! Pappa är så go...

- Jag skulle ha lite nässpray till min flicka
- Jasså, är gammal är hon då?
- ehh.. 18 år
- Jaja, men då är hon vuxen ju

xD

I vilket fall så har panodil och Nasoferm varit mina älsklingar i helgen, utan dem hade jag varit död..(ja, mnan blir så känslig när man har feber och är sjuk ;).

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och kanske kolla på en disney film eller några förhäxad avsnitt. Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0