mår dåligt....

Fy fan, vad sjuk jag är =/ hade värsta "anfallet" inatt vid tre, hade 40 graders feber, svårt att andas och kunde knappt ta ut mig till köket för att hämta panodil! Det sög riktigt hårt, plus att jag drömde mardrömmar den korta tid jag sov. Jaa, att vara sjuk är ingen hit direkt.. Jag har ont precis överallt, lungorna, näsan, dunkande huvudvärk, ögonen, halsen (tom tandköttet?! huhhh.., ryggen, nacken, magen, benen.. haha, jaa you get the picture. Och jag missar Stockholm och Snoop Dogg, P.Diddy konserten =(
orkar knappt tar mig ur sängen, ligger här med min lilla laptop och kollar melodifestivalen.. Hoppas att the ark inte vinner.. blää.. bäst var nog ändå Sebastians låt..


Kommentarer
Postat av: Aliis ;D

THE ARK!!! <3<3<3

2007-03-11 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0