Londonshopping 1

När jag var i London så köpte jag rouget Dandelion från märket Benefit. Som den sminkjunkien jag är kunde jag inte låta bli att köpa det, eftersom jag hört gott om det. Benefit är förövrigt mitt favoritmärke, superbra kvalité på sminket och söta tuber/askar, SÅNT gillar jag! Både jag och mamma blev helt galna så fort vi såg en Benefitbutik, och myntade uttrycket "Ska vi gå och benefita oss lite?" dvs köpa upp halva reskassan på Benefitprodukter. Tillslut blev vi "Benefittor" sa min lillasyster. Host, haha!

Iallafall. Dandelion är ett ljustskimrande rosa rouge, som är väldigt naturligt och ger mycket lyster. "Perk me up" ungefär! Och jag älskar det, det är hur bra som helst! Så om ni har vägarna förbi utomlands inom en snar framtid(märket finns tyvärr inte i Sverige) så rekommenderar jag det verkligen. Det är värt varenda krona!

156161-99

Kommentarer
Postat av: ina så klart ;)

"Benefittor" haha ^^

2007-03-24 @ 19:36:39
Postat av: Aliis. ;D

Hahaha benefittor.. xD men iallafall tack för tipset ;)

2007-03-26 @ 09:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0