London

Imorgon bär det av till Englands huvudstad, London. En efterlängtad semester, speciellt när jag varit så sjuk tidigare i helgen och början av veckan! Det ska bli så roligt!! Jag älskar verkligen London, det är en stad man inte kan tröttna på!

Jag längar till Londons stora shoppinggata, oxford street
musikalerna i west end. Helt fantastiskt är det, verkligen en upplevelse! Vi ska nog se två musikaler! Jag är lite sugen på att se Dirty Dancing, tror att den är jättebra!
Äta ute på resturang - don't you just love it! Välja från en meny vad man är mest sugen på. Lyx på hög nivå.
ALLT!! Åhh... lycka.

Ses nästa onsdag! kommer sakna mina söton såklart.

156161-97156161-98156161-96


"men för att den albanska menzurgenen skall överleva så måste man reproducera sig"  - Mensur
Fick mig ett gott skratt när jag läste detta, hihihi.

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas du får det underbarast honey!!!! :)

2007-03-15 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0