I am sick..

Jag är sjuk. JAG HAR FEBER. Jag är HES. DET ÄR SYND OM MIG TYCKER JAG! 38.7 graders feber, vad är det här egentligen? Två dagar innan Snoop Dogg, bra timing eller vad!?

Vaknade i morse och kände mig febrig och hes. Men jag fick pallra mig till skolan ändå, eftersom jag hade prov i småföretagande(som gick helt okej, G iallafall!). Jag proppade i mig två panodil men sen vid två tiden kände jag att dem slutade verka; ont i huvudet, febrig och ont i typ.. alla muskler som finns. Gud, vad jag klagar. Jag blir iallafall väl omhändertagen av min kära syster. Hon är alltid så snäll när jag är sjuk, hon har varit en ängel! (mer sånt puppy).

Hon har iallafal gjort färskpressad apelsinjuice till mig(nyttigt med c-vitamin i såna här tider xD), köpt godis, hämtat saker när jag bett om det, bäddat ner mig(och sig själv) i min säng och kollat på film på hennes bärbara dator.. Mys.. dock så somnade jag och missade halva filmen, ina min gooos ringde =) Det var tur det, för annars hade jag missat slutet.

Nu sitter jag här, har tagit ett par panodil till så jag är hyfsat pigg.

Här kommer mina tips för alla sjuklingar

- Ät många panodil
- Ät esperitox (naturmedel)
- Färskpressad apelsinjuice
- En slav(men självklart går det bra med flera slavar)
- Bärbar dator när man ska titta film  i sängen
- Lösgodis från gula kiosken

Hejdå från en SJUKLING! (tyck synd om mig)

skrivit detta 9 mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0