Guess who's back..

Nu är jag tillbaka från städernas städer LONDON!! Man kan inget annat än att älska den staden, jag vill dit igen NU NU NU! Nej, men vi hade det så bra så, resa är ju det bästa som finns. Lite småtråkigt att man är hemma nu, även om det är skönt också. Jag ska skriva ett långt blogginlägg senare när jag orkar, har fotat en del bilder med min mobilkamera med!
Har inte varit borta alls länge egentligen, men ändå känns det som att man missar så mycket, även om man "bara" är borta 5 dagar! Det tycker jag påminner mig om hur händelserikt livet är egentligen(även om man inte alltid ser det själv.. vardagstristess.. eller?). I vilket fall som helst är allt finfint med mig, även om jag är pank(1. shoppat för mkt(dock inga kläder buhuu) 2. Jag blev rånad. Eller tja, pickpookad(vad heter det på svenska nu igen..). TVÅ GÅNGER?! Alltså, jag förstår inte, det är såna här saker som händer mig hela tiden. Rån nr 1: 20 pund (300 kr) och sen rån nr 2 min svenska 500 lapp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0