God hallonsmoothie!

Jag är på bättringsvägen nu även om jag fortfarande mår lite skumt, matt och ont i kroppen osv. Och förkylningen sitter kvar. Usch, att va sjuk är verkligen inte roligt. Dagarna går segt förbi och det finns nada att göra här hemma förutom titta på tvn och vara på datorn. Rätt tråkigt med andra ord.
Blää. Jag har inget kul att skriva.

Kan iallafall ge receptet på den goda smoothien jag drack imorse! Gott..

Bärsmoothie

1 dl vaniljyoghurt
1/2 dl lättmjölk
1 dl frysta hallonen(blåbär är säkert också gott om man föredrar det!)
1/2-1 msk florsocker

156161-95

Jag gjorde denna igår med på eftermiddagen men uteslöt florsockret men den blev lite föööör osöt då, så 1/2 msk florsocker är ett måste! Då blir den perfekt. Ska tiläggas att denna smoothien har en rätt så tjock konsistens, inte så rinig, just the way I like it!
 


Kommentarer
Postat av: Aliis ;D

Goodie :D

2007-03-13 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0