Första bilturen

Klockan 20.00, direkt efter maten, skulle jag precis sätta mig ner och ta tag i kemipluggandet, så ringer Erika. "Ska du med på en raggarrunda eller?" Det kunde man bara inte säga nej till! Så hon hämtade upp mig, sedan Ina och slutligen Simon. Vi körde runt i hela hylte och mer därtill, med timbuktu och techno i högtalaren och naturgodis(jag!).  En och en halvtimma senare väntas fortfarande kemiplugg, som jag nu insett kommer gå åt helvete. Jobbigt värre! Men det känns ändå lite lättare nu på något sätt, det är inte hela världen om jag misslyckas med provet. För det faktiskt viktigare saker här i livet, även om skolan är en hög prioritet!

156161-94 Erikas händer på ratten! Hon ville inte bli fotad eftersom att hon hade ridkläder+att min mobilkamera suger i mörker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0