Drömma?

Nu säger jag god natt. Jag är inte trött, men det finns inte så mycket att sysselsätta sig klockan 2.15 en vaken natt. Så jag får försöka sova.

I tre timmar.
Hoppas jag drömmer något fint. På tre timmar.

Undra om jag hinner... kanske om jag lägger mig, somnar bums..?  Har en känsla av att morgondagen kommer bli förjävlig. Många lektioner, en trött Helena Johansson. Det går säkert.

Imorgon kommer jag träffa Simon, som jag inte sett på mer än ett halv år.

Tiden går så fort, hur kan det ha gått sex månader redan? om mindre än sex månader är jag 18. Så under den tiden jag inte sett simon, det är lika lång tid tills jag kommer få mitt körkort(förhoppningsvis). Jag förstår inte, hur tiden kan gå såfort. Just nu går den lite väl fort. Konstigt, jag som alltid vill att tiden ska gå fort.

Jag är schizofren och behöver nog somna och inte tänka så mycket. Det är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0