23 mars

Nu kommer kvällen som jag har sett framemot hur länge som helst(känns det som, även om det "bara" är fyra veckor sedan det bestämdes) Ikväll är Ina ensam hemma vilket betyder tjejmiddag/fest! hihi. Det ska bli riktigt roligt, sist vi var hemma hos Piff var det så lyckat ju! Jag längtar..

Passar på att blogga nu när jag sitter i skolan. Har slutat men pappa kommer och hämtar mig om ca 40 min eftersom han skulle köra in till stan!

Först blir det middag med tjejerna( burritos, tacopaj och nachos med ost och majs, Inas special btw! Sååå gott) och sedan kommer det lite mer people! Bilder kommer efter helgen såklart ;).

På lördag har jag inget bestämt, det blir nog lite italienskaplugg och hemmakväll skulle jag tro, om inget annat dyker upp.

På söndag är det valpträff i Simlångsdalen. Vi ska fika och springa med hundarna i skogen ;). Ska bli jätteroligt att träffa Moses syskon igen. När jag träffade dem sist (juli) var de så små de sötnosarna.

Det är min helg i stora drag, hoppas på en lyckad, och det ser ju så ut faktiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0