We'll paint the world blue

Jag är hemkommen från magyars hus precis! Vi har varit och jobbat (lät grymt duktigt och seriöst för att vara oss) i tre timmar, med att måla Sidsels garage. Faktiskt väldigt roligt, iallafall när Ina är med! Myggornorna attackerade oss som fan, och spindlarna ska vi inte tala om. Om jag säger så här, det var visst ingen "skalbagge" som satt uppe i taket.. Iuuu... Äckligt var ordet. Det blev en hel del sex and the city snack (inte om själva serien då, utan vad deras karaktärer bruka snacka om) och lite Alanya talking, som slinker in i våra konversationer dagligen!

Idag har jag haft mina allra två sista lektioner som tvåa; det känns hur skönt som helst. Så "tekniskt" sätt har jag somarlov nu, bara avslutningen på torsdag kvar och den tar ju inte många timmar!   älskade sommarlov
Det är nu allting händer, allting vi pratat om de senaste månaderna!


Och så har sommarvärmen kommit.
Var grymt varmt, och skönt. Haha, så varmt att jag och paui klagade lite och fick sätta oss i skuggan och käka körsbär. Klena vi är.

Nej, nu ska jag ta och göra det allra sista, nämligen labrapporten! Snart kommer Ina till mig och vi ska bla titta på det inspelade desperate housewives avsnittet


/helena - we're all innocent

Min syrra har fått mig att lyssna på sån musik jag aldrig trodde jag skulle lyssna på. our lady peace, någon?
weeeeird.

But still   
r&b ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0